نخستین جلسه کمیته سلامت اداری گروه صنعتی یاپکو

نخستین جلسه کمیته سلامت اداری گروه صنعتی یاپکو برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی گروه یاپکو، در این جلسه که به ریاست علیرضا خجسته پور مدیرعامل گروه یاپکو و با مشارکت مدیران و اعضای موظف هیئت مدیره برگزار گردید، خجسته‌پور در ابتدا ضمن برشمردن دلایل تشکیل این کمیته به تشریح موارد مرتبط با سلامت اداری پرداخت .

وی به لزوم تدوین و ابلاغ شناسنامه کمیته سلامت اداری یاپکو اشاره کرد و مدیریت بازرسی گروه را موظف به نظارت بر تشکیل کمیته‌های سلامت اداری در شرکت‌های زیر مجموعه یاپکو نمود .

در ادامه اکبر لطفی مدیر بازرسی گروه یاپکو به قرائت بخشنامه پیشین سلامت اداری گروه صنعتی ایران خودرو پرداخت و نکات مطرح شده در این بخشنامه را به اعضای حاضر در جلسه یادآور شد.پس از صحبت‌های مدیر بازرسی گروه یاپکو ،خجسته پور به بیان وظایف کمیته و مدیریت بازرسی در سه حوزه پیشگیری،نظارت،سنجش و پایش در مسیر سلامت اداری پرداخت .

مدیرعامل گروه یاپکو ،شفافیت ، حاکمیت قانون و ارتقاء رضایت مشتری را از مهم‌ترین پایه‌های سلامت اداری بر شمرد و افزود: در جلسه آتی می‌بایست پیشنهادات اعضا دریافت و به شناسایی  و احصاء نقاط فساد خیز و تدوین راه حل‌های اصلاحی برای نقاط آسیب پذیر پرداخته شود.

شایان ذکر است در این جلسه مدیران بخش‌های مختلف گروه، به بیان نظرات خود در خصوص موضوع سلامت اداری پرداختند و آمادگی کامل خود را برای همکاری در این حوزه و پیاده سازی منویات مدنظر گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه سلامت اداری اعلام نمودند.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!