افتتاح سامانه فروش اعضاء شبکه تجاری گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران ( یاپکو )


طی جلسه ای که عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ با حضور مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد یاپکو و مدیران مرتبط با فرآیند فروش شرکت های تابعه یاپکو در محل سالن جلسات حوزه مدیریت یاپکو برگزار شد سامانه فروش اعضاء شبکه تجاری گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران رونمائی گردید. این سامانه بااستفاده از ظرفیت های داخلی گروه یاپکو و به همت نیروهای مختصص حوزه فناوری اطلاعات و سیستم ها و با کمترین هزینه طراحی و راه اندازی شده است . به گزارش روابط عمومی یاپکو در این جلسه مهدی برازجانی نژاد مدیر بازاریابی و فروش گروه یاپکو ضمن معرفی سامانه فروش، راه اندازی این سامانه را پیش نیاز ورود هرچه قوی تر به بازار یدک با برند مشترک و تحت نام تجاری ” گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران ” خواند و به بیان اهمیت راه اندازی این سامانه درتسهیل فرآیندخرید نمایندگان ، افزایش فروش بازار یدک ، جمع آوری اطلاعات فروش اعضا شبکه با هدف بهبود در کیفیت ارائه قطعات به دارندگان محصولات شرکت ایرانخودرو پرداخت .


در ادامه جلسه امیر چراغعلی مدیرعامل گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران ضمن قدردانی از این حرکت مهم صورت پذیرفته در عرصه فروش قطعات یدک، بابیان اینکه گروه یاپکو همواره در پی راهکارهائی برای افزایش سودآوری عملیات شرکت می باشد و شعار “حمایت از سهامدار” از اصلی ترین ارکان ساختارهای مدیریتی گروه یاپکو است، پرتال فروش را به عنوان بستر مناسب برای سفارشگذاری مشتریان باز یدک خواند و افزود این سامانه بایستی منجربه افزایش سودآوری و توسعه ضریب نفوذ برند یاپکو در بازار یدک شود.

در بخش پایانی جلسه نیز حسین کاویانی عضو موظف هیئت مدیره یاپکو با بیان اینکه شاید درگذشته بازاریدک یکی از نیازهای عادی درگروه یاپکو بوده است ولیکن درحال حاضر ورود به این عرصه  به عنوان یک ضرورت می محسوب می شودکه در راستای دست یابی به این ضرورت از دست اندرکاران راه اندازی سامانه فروش اعضاء شبکه تجاری گروه یاپکو تشکر و قدر دانی نمود . این جلسه با دستور مدیرعامل گروه یاپکو مبنی بر برگزاری نشست مشابه در بهمن ماه سال جاری جهت ارائه گزارش پیشرفت سامانه درعرصه فروش قطعات یدکی شرکت های تابعه یاپکو به عنوان دست آورد جدید گروه یاپکو خاتمه یافت .

امکان ارسال نظر وجود ندارد!