معارفه سرپرست مدیریت سیستم ها و فرآیندها

برگزاری جلسه معارفه سرپرست مدیریت سیستم ها و فرآیندها ی گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران
جلسه معارفه سرپرست مدیریت سیستم ها و فرآیندهای گروه یاپکو با حضور مدیرعامل ، اعضای موظف هیئت مدیره و مدیران ارشد یاپکو در محل سالن جلسات حوزه مدیریت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی یاپکو طی حکمی از سوی علیرضا خجسته پور مدیرعامل گروه یاپکو محمد علی طاهری به سمت سرپرست مدیریت سیستم ها و فرآیندها منصوب شد . محمدعلی طاهری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع می باشد.
در ابتدای جلسه علیرضا خجسته پور ضمن معرفی سرپرست جدید مدیریت سیستم ها و فرآیندها به بیان مختصری از سوابق مدیریتی ایشان پرداخت و به تبیین  نقش موثر استراتژیک و پایش نقشه راه شرکت، سیستم ها و IT در حوزه مدیریت سیستم ها و فرآیند ها پرداخت و خواسته خود و مجموعه یاپکو را از این مدیریت راه اندازی داشبورد مدیریتی و بهبود شرایط نرم افزاری و سخت افزاری سیستم ها خواند . در بخش دیگری از این جلسه اعضای موظف هیئت مدیره یاپکو ضمن خوش آمد گویی به سرپرست جدید مدیریت سیستم ها و فرآیندها به راه اندازی داشبورد مدیریتی و بهبود و نوآوری سیستم ها  اشاره نموده و راهبری کمیته ریسک را  یادآور شدند و برای محمد علی طاهری آرزوی توفیق روزافزون و موفقیت نمودند .
در ادامه این جلسه هریک از مدیران ارشد گروه یاپکونیز ضمن خوش آمد گویی و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید مدیریت سیستم و فرآیند ها به بیان نقطه نظرات خود در این حوزه پرداختند. در بخش پایانی جلسه محمد علی طاهری به بیان سوابق خود در صنعت خودرو از جمله مسئولیت خوددرگروه قطعات بدنه شرکت ساپکو ، حضور در شرکت خودروسازی فردا با سمت معاونت کیفیت ، فعالیت در هلدینگ گلرنگ به عنوان مدیرتوسعه نرم افزار همچنین حضور در شرکت ایران فاوا گسترش و گروه میهن و راه اندازی استارتاپ ، سیستم ها و روش ها و مدیریت کسب و کار در این گروه اشاره نموده و  از کیه مدیران برای بهبود هرچه بیشتر سیستم ها و فرایند ها دعوت نمود.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!